Het kost misschien wat meer tijd dan een appje, een berichtje of een tweet… maar het effect van een kaartje sturen is groot! 

Met een kaartje kun je je klant of prospect op een persoonlijke manier benaderen in zijn of haar eigen omgeving. Volgens onderzoek wordt een kaartje wel zes keer beter gelezen in vergelijking met direct mail. (94% t.o.v. 14%) Je hoeft een kaartje niet te openen, ze verdwijnen niet in de spam en kleuren en beeld zorgen meteen voor de juiste aandacht.

Veelzijdig

Je kunt kaartjes inzetten voor bijvoorbeeld een uitnodiging, speciale acties, aankondigingen, mini nieuwsbrieven of juist als kleine attentie.

Meetbaar

Met een speciale (kortings-)code of het verzoek de kaart weer in te leveren bij de verzender voor een attentie, heb je tevens de mogelijkheid direct het resultaat te kunnen meten.

Jouw Stijl

Je kunt het kaartje laten voorbedrukken in Jouw Stijl met je logo en je huisstijlkleuren of juist helemaal ‘out of the box’ voor extra attentiewaarde. Ook tekst kunnen we er alvast voor je opzetten, maar natuurlijk kun je er ook voor kiezen om het helemaal persoonlijk te maken en schrijf je zelf je boodschap.

Dit seizoen hebben we een speciaal actiepakket samengesteld, bekijk het hier!